021-91008989

آی پی اختصاصی انگلیس

آی پی اختصاصی انگلیس

آی پی اختصاصی انگلیس محصول جدید یوسرر برای تریدرها.

همانطوری که اطلاع دارید بایننس و بسیاری از صرافی های ارز دیجتال ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده اند و شما امکان استفاده از آن را با آی پی ایران ندارید، همچنین در صورتی شناسایی آی پی ایران شما توسط این صرافی ها اکانت شما بلوکه شده و دارایی های شما نیز در صرافی مذکور مسدود خواهد شد، پس بهتر هست برای هر نوع ترید خارجی حتما از آی پی ثابت خارج از کشور استفاده کنید.

بسیاری از کاربران جهت کاهش هزینه خود به سراغ VPN های عمومی میروند که متاسفانه این سرویس ها نیز به جز ضرر و شناسایی توسط بایننس و سایر صرافی ها کمکی به شما نخواهد نمود، آی پی هایی که شما در سرویس های VPN عمومی در اختیار میگیرید به هیچ عنوان اختصاصی خود شما نیست و معمولا کاربران بسیار زیادی از این آی پی استفاده میکنند که این مورد ریسک بسیار بالایی برای هر نوع معالات بانکی و ارزی میباشد. همچنین فراموش نکنید که سرویس های VPN عمومی معمولا هیچ پشتیبانی و یا کمکی برای شما در مواقعی که به مشکل میخورید ندارند و عملا هنگام بروز مشکل بایستی قید استفاده از آنها را بزنید.

با استفاده از آی پی اختصاصی انگلیس قادر خواهید بود تمامی تحریم های اعمال شده صرافی بایننس و سایر صرافی های بین المللی را دور زده و با خیال آسوده تجارت کنید. سرویس جدید یوسرور برای جلوگیری از شناسایی آی پی شما به هیچ عنوان قابل شناسایی توسط صرافی ها یا شبکه های بانکی نیست. این آی پی کاملا ثابت بوده از کشور انگلیس ارائه میشود و کانفیگ اولیه آن بصورت کامل توسط یوسرور انجام میگیرد.

شما با استفاده از این شبکه قادر خواهید بود کلیه مراودات بین المللی خود را بدون استرس تحریم و شناسایی آی پی اینترنت خود انجام دهید.

در نظر داشته باشید این سرویس یک سرویس  کاملا اختصاصی برای شما هست به طوری که سرور مجازی که کانفگ های اولیه آن روی شما انجام شده است مختص شما بوده و کاربر دیگری روی سرور فوق وجود ندارد و هم آی پی و هم سرور کاملا مختص خود شما هست و همیشه تا زمانی که سرویس را تمدید میکنید آی پی شما ثابت و اختصاصی خود شما خواهد ماند.

در این سرویس شما قادر خواهید بود با اکانت خود روی دستگاه های مختلف همانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … متصل شوید و ترید بدون ریسک خود را انجام دهید.

پیشنهاد میگردد برای استفاده از سایر صرافی ها که در حال حاضر ایران را تحریم ننموده اند نیز از آی پی خارجی استفاده کنید چون مطمئنا در آینده ممکن است قوانین آنها نیز تغییر یابد یا با کوچکترین اشتباه شما را محدود کنند. فراموش نکنید که بایننس نیز در ابتدای کار هیچ مشکلی با کاربران ایرانی نداشت و همه کاربران ایرانی با مشخصات کشور ایران و آی پی اینترنتی خودشان بدون هیچ محدودیتی میتوانستند در این سایت ثبت نام کنند و تجارت خود را آغاز کنند ولی در ادامه شاهد بودیم که نه تنها امکان ثبت نام با ای پی ایران را محدود کردند بلکه سرمایه بسیاری از کاربران ایرانی در بایننس محدود و یا کلا بلاکه شد. پس در صورتی که قصد دارید ادامه دار کار کنید حتما پایه های تجارت خود را محکم بردارید و با آی پی ایران در صرافی های بین المللی به هیچ عنوان ثبت نام یا وارد نشوید.

همچمنین به اطلاع میرساند که سرویس فوق الذکر فقط مختص بایننس یا صرافی های آنلاین نیست و شما در هر کار اینترنتی که نیاز داشته باشید آی پی ثابت اختصاصی انگلیس یا اروپا داشته باشید میتوانید از این سرویس استفاده کنید، استفاده از این سرویس بسیار ساده میباشد و نیاز به هیچ کار تخصصی وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *