021-91008989

رفع مشکل پرداخت گوگل پلی

رفع مشکل پرداخت گوگل پلی

رفع مشکل پرداخت گوگل پلی

متاسفانه طی روزهای گذشته شاهد اعمال شدیدترین تحریمات روی گوگل پلی هستیم و اکثر کاربران ایرانی دیگر امکان خرید درون برنامه ای از گوگل پلی یا امکان استفاده از Gift Card های خود را ندارد و در صورتی حتی از VPN های خارجی نیز استفاده کنید بازهم گوگل شمارا شناسایی میکند و اجازه استفاده از کارت هدیه یا پرداخت درون برنامه ای اندروید را به شما نمیدهد.

برای رفع مشکل پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی یا گیم های PubG یا Call Of Duty یا گیم های دیگر شما چند راه ساده دارید که میتوانید با استفاده از آن این مشکل را برطرف کنید:

  1. در صورتی که گیفت کارت شما مربوط به کشور ترکیه میباشد میتوانید یکی از پلن های اندروید مارا تهیه کنید و داخل سرور مذکور با بلواستکس اقدام به خرید یا Redeem برای گوگل پلی کنید. در این روش نیاز هست که روی بلواستکس اکانت مدنظر خود را در داخل گوگل پلی ادد کرده و سپس گیم های مدنظر را نصب و اقدام به استفاده از گیفت کارت کنید.
  2. یک راه دیگر نیز استفاده از بلواستکس روی سیستم خودتان با استفاده از ای پی ثابت ترکیه هست، برای این منظور نیز میتوانید از لینک آی پی های ثابت ترکیه را تهیه و سپس روی سیستم خود آنرا متصل و بعد از اتصال به کانکشن مربوطه آی پی شما کشور ترکیه خواهد که با راه اندازی بلواستکس میتوانید از سیستم خودتان اقدام به خرید از گوگل پلی کنید.
  3. در صورتی که شما جم شاپ یا فروشنده گیفت کارت هستید و در روز تعداد زیادی سفارش گیفت کارد ممکن هست در استفاده از موارد ذکر شده بالا کمی مشکل داشته باشید، برای این منظور بهتر هست سرور اختصاصی ترکیه با تعداد آی پی بالا و همچنین کارت گرافیک تهیه بفرمایید، در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر و راهنمایی در مورد سرور اختصاصی ترکیه با ای پی بالا و همچنین کارت گرافیک داشته باشید میتوانید با همکاران ما از طریق تماس تلفنی، تیکت، چت آنلاین در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید روی سرور مجازی عادی در صورتی که دارای کارت گرافیک نباشد امکان راه اندازی بلواستکس ندارید، همچنین اگر گزینه Virtualization را نیز سرور مجازی مدنظر شما نداشته باشد امکان استفاده از مجازی سازهای اندروید را نخواهید داشت یا انقدر کند خواهد بود که عملا امکان استفاده وجود نخواهد داشت.

فراموش نکنید که استفاده از وی پی ان های عمومی برای این کار ممکن است بسیار خطرناک باش و اگر آدرس جیمیل شما برای این موضوع شناسایی شود ممکن هست حساب کاربری گوگل پلی و یا گیفت کارت های اضافه شده در آن مسدود شود و یا اجازه استفاده به شما ندهد، پس دقت داشته باشید که اگر از این سرویس ها استفاده میکنید حتما مطمئن شوید که این وی پی ان ها توسط گوگل شناسایی نشده باشند. همچنین استفاده بیش از اندازه کاربران مختلف از یک آی پی نیز میتواند یکی دیگر از دلایل ایجاد مشکل برای حساب های کاربری شما باشد.

آی پی هایی که قصد دارید به آنها متصل شوید هم حتما بایستی از جای مطمئن تهیه بفرمایید که گارانتی عدم بلک لیست را به شما بدهد، منظور از عدم بلک لیست این نیست که به هیچ عنوان بلک لیست نشده باشد بله بدین معنی هست که آی پی قبلا در سرویس های گوگل شناسایی نشده باشد یا توسط آن تخلفی صورت نگرفته باشد. درسته تشخیص این مورد کار بسیار پیچیده ای هست ولی ارائه دهنده سرویس حداقل میتوانید گارانتی آی پی های سالم را به شما ارائه دهد.

جهت اطمینان از اینکه کشور شما توسط گوگل شناسایی نمیشود میتوانید وارد لینک زیر شده و بررسی کنید که کشور را کجا شناسایی کرده است:

https://policies.google.com/terms?authuser=

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارید میتوانید با شماره تلفن 91008989-021 و یا از طریق چت آنلاین و سیستم تیکتینگ بصورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *