021-91008989

سرور میکروتیک خارج

سرور میکروتیک خارج

سرور میکروتیک خارج یا سرور مجازی خارج، ابزاری مهم، کاربردی و با ارزش به حساب می آید که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این محصولات وی پی اس بوده و با استفاده از آنها شما می توانید آی پی خود را تغییر دهید. آیا شما هم به دنبال یک روتر میکروتیک برای ترید هستید؟ در ابتدا باید با مهم ترین مزایای سرور مجازی و روتر میکروتیک آشنا باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی سرور میکروتیک خارج و مهم ترین مزایای روتر میکروتیک با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا تغییر آی پی و استفاده از سرور میکروتیک خارج اهمیت دارد؟

به صورت کلی سرور میکروتیک خارج ابزاری مهم و کاربردی به حساب می آید که با استفاده از آن شما می توانید آی پی خود را عوض کنید. پروسه تغییر آی پی برای انجام فعالیت های مختلف اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم ترین پروسه هایی که با استفاده از تغییر آی پی صورت می گیرد، ترید و معامله در بازار های بین المللی می باشد. از آنجایی که ایران در بازار های مالی مختلف تحریم شده است، اگر کاربران ایرانی بخواهند با استفاده از آی پی ایران وارد حساب کاربری خود شوند، به راحتی همه اموالشان را از دست می دهند. در چنین شرایطی، بهترین راه موجود در جلوی پای افراد استفاده از ابزار های مربوط به تغییر آی پی همچون سرور مجازی، وی پی اس یا روتر میکروتیک برای ترید می باشد.

تغییر آی پی با روتر میکروتیک کار دشواری نیست. فقط شما باید پروسه کانفیگ روتر میکروتیک را به صورت کامل به اتمام برسانید و با یک سری موارد خاص همچون کیل سوییچ روی میکروتیک یا کانفیگ کیل سویچ آشنا شوید. پس از اتمام این پروسه، دیگر نگرانی خاصی برای به خطر افتادن اموال شما وجود نخواهد داشت چرا که شما با استفاده از روتر به یک سرور خارجی متصل شده اید و آی پی خود را به صورت کامل تغییر داده اید. البته که تریدر ها تنها افرادی نیستند که از این ابزار ها استفاده می نمایند. گیمر ها و یوتیوبر ها را می توان به عنوان دیگر افرادی که به تغییر آی پی نیاز دارند شناسایی کرد. داشتن پینگ تایم بالا و کیفیت اینترنتی نامناسب باعث شده تا خیلی از گیمر ها با مشکلات جدی مواجه شوند. در نتیجه، آنها از ابزار های مخصوص تغییر آی پی استفاده می کنند تا مشکلاتشان را به صورت کامل حل نمایند.  

سرور میکروتیک چیست؟

حال که با دلیل اهمیت پروسه تغییر آی پی آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ چیستی سرور میکروتیک خارج برویم. به صورت کلی سرور های میکروتیک سرور های قوی هستند که در پایه کرنل لینوکس طراحی شده اند. شما می توانید این سرور ها را بر روی یک کامپیوتر معمولی هم راه اندازی نمایید. داشتن سرویس دهی پایدار و پچ های امنیتی دائم را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک خارج شناسایی کرد. در این عبارت، کلمه خارج به کشور های خارجی اشاره دارد. زمانی که شما از سرور های طراحی شده بر پایه میکروتیک در خارج از کشور استفاده کنید، در واقع سرور میکروتیک خارج را مورد استفاده قرار دهید.

بر خلاف تصور عموم مردم، میکروتیک یک قطعه خاص یا یک سخت افزار خاص نیست! سرور های میکروتیک از سیستم عامل میکروتیک با نام MicroTik Router Os استفاده می کنند. از جمله دیگر نام های این سرویس می توان به سرور مجازی میکروتیک نیز اشاره کرد. خیلی از افراد این محصولات را به عنوان روتر نیز در نظر می گیرند. پس روتر ها همان سرور های میکروتیک هستند که تغییر نام داده اند. توجه داشته باشید که استفاده از روتر میکروتیک فقط به افراد حرفه ای توصیه می شود. همانطور که گفته شد افراد باید با نحوه کار با لینوکس و انجام کانفیگ های مختلف آشنایی داشته باشند. در غیر این صورت، با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک خارج چیست و ما چرا باید این روتر را مورد استفاده قرار دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که میکروتیک سیستم عامل قوی به حساب می آید که بر پایه لینوکس طراحی شده است. ترکیب برد های فیزیکی میکروتیک و نرم افزار اختصاصی این شرکت می تواند نتایج فوق العاده مطلوبی را برای افراد به همراه داشته باشد. این سیستم عامل در بازه های زمانی مختلف آپدیت های امنیتی و معمولی زیادی را دریافت کرده است. همین مسئله هم امکانات به کار رفته در این سرور را به صورت کامل افزایش داده است.

داشتن سرعت بوت بالا و بوت خودکار را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از میکروتیک شناسایی کرد. توجه داشته باشید که سرعت انجام کانفیگ و نصب این سیستم عامل به صورت اولیه هم به شدت بالا می باشد. در نتیجه، کاربران حرفه ای یا با سابقه برای نصب و استفاده از این سیستم عامل با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد. این سرور ها برای مجازی سازی و مسیریابی به شدت مفید هستند.

هزینه خرید روتر میکروتیک برای ترید

اگر شما هم به دنبال خرید و استفاده از روتر میکروتیک برای ترید هستید، حتما باید با قیمت نهایی این محصول آشنا باشید. همانطور که گفته شد سرور های مجازی میکروتیک با نام روتر میکروتیک نیز شناسایی می شوند. هزینه نهایی که کاربران باید برای تهیه این ابزار پرداخت کنند، می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص متغیر باشد. هر کدام از این عوامل قیمت نهایی را به نحوی خاص تحت تاثیر خود قرار می دهند. اولین فاکتوری که برای خرید سرور میکروتیک خارج کاربران باید به آن توجه داشته باشند، کیفیت ساخت و کشور مقصد است. بالاخره کشور های خارجی، هر کدام خدماتشان را با یک سری تعرفه های خاص ارائه می کنند. دیگر عاملی که شما باید به آن توجه داشته باشید سخت افزار سرور میکروتیک می باشد. بالاخره قطعات به کار رفته در طراحی این محصول و قدرت عملکردی آنها قیمت نهایی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهند.

خرید سرور میکروتیک
خرید سرور میکروتیک

برای خرید سرور مجازی میکروتیک از لینک محصولات ما دیدن فرمایید:

خرید سرور میکروتیک آلمان
خرید سرور میکروتیک انگلیس
خرید سرور میکروتیک ترکیه
خرید سرور میکروتیک فرانسه
خرید سرور میکروتیک هلند
خرید سرور میکروتیک کانادا
خرید سرور میکروتیک آمریکا
خرید سرور میکروتیک ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *