021-91008989

سرور اندروید!

سرور اندروید!

سیستم عامل اندروید امروزه آنقدر گسترده شده است و نفوذ بالای آن در میان عموم مردم و همچنین زندگی روزمره باعث شده است این سیستم عامل به یکی از محبوبترین سیستم عامل های موبایلی دنیا تبدیل گردد.

نرم افزارهای متنوع و کاربردی اندرویدی، سادگی کار با آن، قیمت ارزان دستگاه های اندرویدی از دلایل عمده محبوبیت این سیستم عامل در بین کاربران موبایل میباشد.

اجرای نرم افزارهای اندرویدی بر روی سیستم عامل ویندوز و همچنین سروری که بصورت 24 ساعته آنلاین باشد دغدغه خیلی از کاربران میباشد، خیلی از کاربران علاقه دارند که سیستم عامل اندروید را روی یک سرور راه اندازی کنند که بتوانند بصورت 24 ساعته امورات خود را انجام دهند، همچنین محدودیت دانلود برخی از نرم افزارهای اندرویدی برای کاربران ایرانی باعث شده است که به فکر پلتفرمی برای دسترسی به پلی استور گوگل از طریق سرورهای خارجی باشند که ساده ترین و مناسبترین راه استفاده از این ابزار راه اندازی آن روی سرورهای خارج از ایران میباشد که شامل تحریمات گوگل نباشد و شما بتوانید به راحتی و بدون محدودیت به همه نرم افزارهای پلی استور گوگل دسترسی داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه ایران در لیست تحریم های گوگل و پلی استور میباشد شما امکان پرداخت های درون برنامه ای پلی استور را از ایران ندارید و جدیدا نیز با شناسایی وی پی ان های عمومی توسط گوگل بازهم امکان پرداخت درون برنامه ای حتی با تغییر آی پی ممکن است برای شما مقدور نباشد ولی با استفاده از سرور اندروید یا بلواستکس ترکیه این محدودیت را نیز رفع کنید.

یکی از محبوبترین نرم افزارهای مجازی سازی سیستم عامل اندروید BlueStacks یا بلواستکس میباشد، با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید روی ویندوز تمامی نرم افزارهای اندرویدی را اجرا کنید، به پلی استور دسترسی دارید و میتوانید نرم افزارهای دلخواه خود را دانلود و اجرا کنید.

بلواستکس روی ویندوز سرور نیز به راحتی قابل اجرا میباشد و شما میتوانید از قابلیت های جذاب آن روی ویندوز سرور نیز استفاده کنید و اگر تمایل داشته باشید که نرم افزارهای اندرویدی مدنظر شما بصوت 24 ساعته اجرا گردد میتوانید یک سرور مجازی یا همان وی پی اس (VPS) تهیه نموده و نرم افزارهای مدنظر خود را بصورت 24 ساعت در حال اجرا نگه دارید. شما در بلواستکس قادر هستید که تقریبا تمامی نرم افزارهای مورد نیاز اندرویدی خود را اجرا کنید.

نصب بلواستکس و کار با آن بسیار ساده بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد فقط لازم هست سیستم یا سروری که بلواستکس را روی آن نصب میکنید از حداقل مشخصات سخت افزاری که خود سایت سازنده اعلام کرده است برخوردار باشد.

البته در مواقع بسیاری عدم پشتیبانی از قابلیت Virtualization سی پی یو شما را با ارور زیر مواجه خواهد کرد.

در صورتی که با ارور فوق مواجه شدید اگر سی پی یو سیستم شما این قابلیت را پشتیبانی میکند از Bios آنرا فعال کنید تا بلواستکس امکان استفاده از قابلیت چند هسته ای سی پی یو را داشته باشد.

اگر شما نیز علاقه مند هستید که یک سرور اندروید! یا همان بلواستکس روی ویندوز سرور خارج از ایران داشته باشید میتوانید از سرور اندروید بلواستکس ترکیه ما استفاده کنید.

کانفیگ اولیه و راه اندازی بلواستکس در این سرور اگر آشنایی نداشته باشید بصورت رایگان توسط ما قابل انجام میباشد، همچنین بر خلاف تمام سرویس دهنده ها که قابلیت مجازی سازی روی سی پی یو را برای سرورهای مجازی فعال نمیکنند روی این سرویس این قابلیت توسط ما فعال میگردد تا بلواستکس با سرعت بسیار بالایی اجرا گردد و امکان استفاده از همه هسته های آن داشته باشید.

سرور بلواستکس ترکیه که توسط یوسرور ارائه میگردد از آخرین نسخه بلواستکس که در حال حاضر نسخه 5 میباشد بدون هیچ مشکلی پشتیبانی میکند و شما میتوانید آخرین نسخه آنرا نصب و استفاده کنید، همچنین با توجه به اینکه این سرور در ترکیه میزبانی میگردد تحریمات گوگل و پلی استور که باعث میگردد شما امکان پرداخت درون برنامه ای در پلی استور را نداشته باشید و یا امکان نصب خیلی از برنامه ها را نداشته باشید در این سرورها به راحتی نصب و پرداخت های درون برنامه ای نیز قابل انجام میباشد.

همچنین با توجه به اینکه سروری که این سیستم عامل روی آن شبیه سازی میگردد سرور ویندوز هست شما از سایر قابلیت های ویندوز سرور نیز میتوانید بهره مند شوید و مثلا اگر تمایل داشته باشید که کارهای روزمره خود را با آی پی خارج از ایران انجام دهید از این سرور در کنار مجازی سازی اندروید استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *